niedziela, 1 kwietnia 2012

About me

Cześć,

Przyszła kolej na mnie, jak już wiecie mam na imię Aleksandra. 
Chcę was cieplutko powitać na naszym blogu, na pewno go polubicie, ponieważ każdy znajdzie na nim coś dla siebie.


Trochę o mnie:
Uwielbiam rysować, robię to odkąd  pamiętam i po prostu to kocham. 
Moją drugą pasją jest moda, zawsze jestem na bieżąco z nowymi trendami. 
Moje największe marzenie to mieć małego króliczka i kupić rower miejski (miętowy lub żółty). 




Dodatkowo mam dla was piękną piosenkę na noc, nie mogę przestać jej słuchać.  
http://www.youtube.com/watch?v=YFEDTtKaFzU




pink on pink... Oh My Vogue !: Spearmintpassionphotographer -Tumblr
A.
Just close your eyes. 

1 komentarz:

  1. Zapowiada się super blog !
    zapraszam do mnie worldann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń